6 grudnia, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Hełm zabójcy Sword Art Online jest już w fazie rozwoju – Kudasai

Hełm zabójcy Sword Art Online jest już w fazie rozwoju – Kudasai

Przestarzałym już źródłem w historiach science-fiction, które obejmują rzeczywistość wirtualną, jest to, że gracz umiera w prawdziwym życiu, jeśli przegra w grze wideo. Mogą sztuka miecza online To nie franczyza stworzyła tę koncepcję, ale z pewnością była to ta, która spopularyzowała ją na arenie międzynarodowej. W końcu ile serii może pochwalić się dedykowanym dniem w kalendarzu?

Wygląda na to, że ktoś chciał urzeczywistnić tę koncepcję. Mam na myśli, że ktoś stworzył zestaw do rzeczywistości wirtualnej, który dosłownie zabija, jeśli przegapisz grę wideo. Zabawne, prawda? Stwórca to nie tylko osoba, ale Palmer Loki30-letnie cudowne dziecko wirtualnej rzeczywistości i współzałożycielka świetlikfirma zajmująca się wirtualną rzeczywistością, która Facebook Został zakupiony w 2014 roku za 3 miliardy dolarów.

Luckey opublikował post na blogu 6 listopada, wyjaśniając dziwny nowy zestaw słuchawkowy. (Które, według niego, w tej chwili jest głównie „dziełem graficznym na komputery stacjonarne”) Zawierał również jej zdjęcie. Tak, to naprawdę zakończy twoje życie. Mówiąc dokładniej, są wyposażone w bomby, które sprawią, że twoja głowa eksploduje:

Na swoim blogu Loki wyjaśnia, jak ma działać jego nowy zabójczy gadżet:

  • Użyłem trzech modułów ładunku, których zwykle używam w innym projekcie, i podłączyłem je do wąskopasmowego czujnika optycznego, który może wykryć, kiedy ekran miga na czerwono z określoną częstotliwością, dzięki czemu integracja gry po stronie dewelopera jest bardzo prosta. Gdy wyświetli się odpowiedni ekran gry, ładunki eksplodują, natychmiast niszcząc umysł użytkownika.

Innymi słowy, Luckey ożywił historię Sword Art Online, a nawet przyznał, że była to jego główna inspiracja.. W powieściach bohaterowie noszą coś, co nazywa się „NerveGear”, „niesamowite urządzenie, które całkowicie odtwarza rzeczywistość za pomocą bezpośredniego interfejsu neuronowego, który jest również zdolny do zabicia użytkownika”. Następnie szalony naukowiec pogrąża ich w świecie mieczy i magii, zmuszając ich do zniesienia „gry w śmierć”, w której ich życie jest zagrożone. Dla Luckey to ciekawy pomysł:

  • Zawsze fascynowała mnie idea połączenia prawdziwego życia z wirtualnym awatarem.: Natychmiast podnosisz stawkę na najwyższy poziom i zmuszasz ludzi do gruntownego przemyślenia sposobu interakcji z wirtualnym światem i jego graczami. Przesadzona grafika może sprawić, że gra będzie wyglądać bardziej realistycznie, ale tylko groźba tragicznych konsekwencji może sprawić, że gra będzie wyglądać realistycznie dla ciebie i wszystkich innych osób.

To bardzo ciekawy pomysł, chociaż niektórzy twierdzą, że frajdą z gry jest możliwość doświadczania scenariuszy przeciwstawiających się śmierci bez oderwania głowy. W każdym razie, niezależnie od tego, czy to dobry pomysł, czy nie, wygląda na to, że Luckey ma plany, aby jego nowy zabawny kapelusz był jeszcze bardziej przerażający niż teraz, dodając do niego technologię „anty-cheat”.:

  • To oczywiście nie jest doskonały system. Mam w planach mechanizm anty-cheatowy, taki jak NerveGear, który uniemożliwi usunięcie lub zniszczenie brwi.

Tak więc ostatecznym celem jest stworzenie zabójczego hełmu, którego dosłownie nie można usunąć. Gdy utkniesz w głowie, jedyne dwa scenariusze, które możesz usunąć, to: a) wygrywasz grę; lub b) miejsce, w którym wszystkie nieszczęsne duchy, które mijasz, wyciągają twoje odcięte zwłoki z przesiąkniętej krwią sterty gruzu. Prawdopodobnie dlatego Lucky jeszcze nie korzystał z gry, jak zauważył:

  • Istnieje wiele luk w zabezpieczeniach, które mogą spowodować śmierć użytkownika w nieodpowiednim czasie. Dlatego sam nie odważyłem się go użyć, a także jestem przekonany, że podobnie jak w Sword Art Online, ostatni wyzwalacz powinien kojarzyć się z agentem wysokiej inteligencji, który z łatwością potrafi określić, czy warunki zakończenia są naprawdę prawdziwe. W tym momencie to tylko dzieło sztuki biurowej, dające do myślenia przypomnienie o nieznanych sposobach projektowania gier.

Linia: Gizmodo

READ  Możesz więc go uzyskać bez płacenia abonamentu

Copyright © 2022 G/O Media Inc.