5 maja, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Hidetaka Miyazaki opowiada o możliwości powstania remake'u Bloodborne

Hidetaka Miyazaki opowiada o możliwości powstania remake'u Bloodborne

Prezes ds. oprogramowania, Hidetaka Miyazaki, mówił o możliwości stworzenia remake'u Bloodborne i korzyściach, jakie może przynieść oczekiwanie na nowy sprzęt w przypadku powrotu do klasyki z PlayStation 4.

„To tytuł, który bardzo kochamy, podobnie jak nasi fani” – powiedział nam Miyazaki, zapytany o możliwość remake'u Bloodborne. „Bardzo się cieszę, że wciąż jest tak wielu ludzi, którzy pasjonują się tym.”

Ale czy remake musi wykorzystywać nowy sprzęt, aby jego wydanie było warte zachodu? Na przykład Demon's Souls zostało przerobione jako tytuł startowy na PlayStation 5 po pierwotnym wydaniu na PlayStation 3, co stanowiło skok w postaci podwójnej generacji, dzięki któremu remake wydawał się bardziej znaczący.

„Myślę, że posiadanie nowego sprzętu zdecydowanie jest częścią tego, co dodaje wartości nowym wydaniom” – mówi Miyazaki. „Rzeczy, których nie mogły osiągnąć poprzednie generacje urządzeń, sposoby, w jakie nie były w stanie zapewnić namacalnego wyrazu… nowe urządzenia czasami to umożliwiają”.

„Ale nie powiedziałbym, że to wszystko” – kontynuuje. „Myślę, że z punktu widzenia użytkownika nowoczesny sprzęt pozwala większej liczbie graczy docenić te gry. Jest to więc prosty powód, ale jako gracz uważam, że dostępność jest ważna. Myślę, że to może być główny powód wprowadzenia starsza gra na nową platformę.


Niezależnie od tego, czy w końcu powstanie remake Bloodborne, niezależnie od tego, czy będzie on wydany na PlayStation 5, czy PlayStation 6, Miyazaki mówi, że jest „bardzo szczęśliwy”, widząc tak wielu fanów z niecierpliwością proszących o remake jego gry.

Twórca przeprosił, że nie jest w stanie powiedzieć nic bardziej konkretnego na temat remake'u ekskluzywnego tytułu na PlayStation 4, ale stwierdził, że jest „podekscytowany” odzewem, jaki wciąż generuje.

„Jestem bardzo szczęśliwy, że jest to tytuł, który wiąże się z tak wieloma wspomnieniami, zarówno dla mnie, jak i zespołu, który nad nim pracował” – wyjaśnia. „A kiedy widzimy te emocjonalne głosy w społeczności, oczywiście nas to ekscytuje i sprawia, że ​​czujemy się szczęśliwi, że mamy to i mamy te wspomnienia”.

READ  Nintendo Switch przekroczy już 90 milionów sprzedanych konsol: w porównaniu z PS5, Xbox Series i nie tylko - Nintenderos

Na razie From Software jest nadal zajęte rozwojem rozszerzenia Shadow of the Erdtree do gry Elden Ring, które Miyazaki określił jako największe rozszerzenie, jakie kiedykolwiek stworzyła jego firma.

Shadow of the Erdtree ukaże się 21 czerwca na PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One i PC.