Oto interesująca wiadomość dotycząca jednej z najsłynniejszych serii wydanych na Wii. Mówimy w tym przypadku od Metroid Prime.
W tekście, który zostawiamy dla Ciebie poniżej, możemy przeczytać frazy, które ostatnio podzielił się z twórcą transmisji Reece Reilly, czyli. Rozmowy o kiwi, były główny inżynier techniczny w Metroid Prime, Jack Matthews. Potwierdził, że byli nieco rozczarowani specyfikacją techniczną Wii.
tam jest:
Szczerze mówiąc, kiedy wyszedł Wii, technicznie byłem trochę rozczarowany i to mogło również doprowadzić do pewnego zmęczenia. Naprawdę chciałem popracować nad naprawdę fajnymi rzeczami i chyba coś nie zadziałało, że technicznie pozostawanie przy Nintendo oznacza brak kreatywności jako inżyniera, co było dla mnie kreatywnym problemem. Trudno było to uzasadnić.
Łatwo jest pracować z tym, co już znasz, ale kiedy jest to ciągle to samo, Wii było w zasadzie urządzeniem bardzo podobnym do GameCube. Teraz sterowanie było naprawdę fajne i oryginalne, ale nie jestem programistą gier, nie wiem. Naprawdę robię to wszystko pod kątem rozgrywki, najbliżej rozgrywki jest praca nad widzami. A dla mnie, twórczo, trochę męczyłem się nad Prime 3… Osobiście byłem bardzo podekscytowany – i znam innych ludzi… Po odsłonięciu nie miałem ochoty kontynuować pracy nad Wii po tym długi, co jest jednym z powodów, dla których odszedłem.
co myślisz?
„Skłonny do napadów apatii. Introwertyk. Wielokrotnie nagradzany ewangelista internetowy. Ekspert od ekstremalnego piwa”.
More Stories
Zainstaluj WhatsApp Plus 2024 v17.70 APK: Pobierz aplikację na swój telefon komórkowy za darmo, bez reklam na iOS i Androida | Zabawa sportowa
DNA to znacznie więcej niż to, co pokazuje rysunek 51
PS5 otrzymuje nową aktualizację oprogramowania sprzętowego, która dodaje niepublikowane dotąd funkcje