9 grudnia, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Until Dawn Remastered wciąż ujawnia nowe szczegóły

Until Dawn Remastered wciąż ujawnia nowe szczegóły

Proces remasteringu będzie oficjalny, jeśli zagracie jutro

Until Dawn będzie oferowane na PS5 i PC

Niewiele ponad 24 godziny pozostały do ​​kolejnej uroczystości związanej ze stanem gry, a wciąż wycieka więcej informacji na temat niektórych z ponad 15 gier, które wystąpią w trwającym ponad 40 minut wydarzeniu na żywo. Chociaż potwierdzono Stellar Blade i Rise of the Ronin, istnieją inne gry, takie jak Death Stranding 2 i Sonic Aż do świtu zremasterowanyz którego wyłaniają się nowe szczegóły.

To był pierwszy tydzień, w którym krążyły plotki o pojawieniu się gry Until Dawn na PS5 i PC po wydaniu na wyłączność PS4. Teraz jednak wyszło na jaw, że deweloper Supermassive Games nie będzie odpowiadać za recenzję, zrobi to Virtuosodpowiedzialny za stworzenie remake'u Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dla Konami.

Profil dla LinkedIn Wspomina o tym Nasri Lou, pracownik wspomnianego studia Praca animacyjna autorstwa Virtuos do filmu Until Dawn w latach 2018-2020. Tak naprawdę ustalono, że gra planowana jest zarówno na komputery PC, jak i konsole, jak plotkowano w zeszłym tygodniu. W ten sposób ogłoszenie jutro wydaje się coraz bardziej prawdopodobne.

„Do świtu” zagości także w kinach

the Aż do świtu zremasterowany Wkrótce po potwierdzeniu premiery na dużym ekranie zostanie ogłoszone, że przerażająca historia opowiedziana kilka lat temu powróci, gotowa terroryzować innego rodzaju publiczność.

W rzeczywistości Sony mogłoby uratować aktorów z gry wideo, ponieważ znają gatunek horroru. Z jednej strony tak Haydena Panettiere’a, znany z prób przetrwania jako Ghostface w Scream 4 i Scream VI, a z drugiej strony Rami Malek, który dał się poznać w Mr. Robota i zagraj później Freddiego Mercury'ego W „Bohemian Rhapsody”. Wciąż jednak znane są szczegóły filmu, a także potwierdzenie przeprojektowania gry.