22 listopada, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Autor METAMORPOZY wyjaśnił, że w jego dziele nie ma „przesłania” – Kudasai

Autor METAMORPOZY wyjaśnił, że w jego dziele nie ma „przesłania” – Kudasai

shindol Jest japońsko-amerykańskim autorem mangi dla dorosłych, który po publikacji stał się „sztuczną twarzą” zmianaNiesławne doujinshi z tragicznym zakończeniem nadal rozprzestrzenia się wśród fanów, a nawet wśród tych, którzy nawet go nie czytali. Ponadto jego znajomy na słynnej stronie doujinshi, numer „177013także często wśród internautów.

Okazuje się, że autor brał udział w ostatniej edycji podcastu”śmieciowy smakUjawnił im różne aspekty zainteresowania.zmianaPodobnie jak ogólnie w branży doujinshi h_ntai. Poniżej zostawiamy cały film oraz podsumowanie najważniejszych pytań i odpowiedzi.

  • Kiedy wydaliście METAMORPHOSIS, czy było to coś, co zostało natychmiast zrecenzowane przez społeczność, czy też było to coś, co wydaliście, i otrzymaliście swoją zwykłą reakcję, a potem z biegiem czasu zyskało na popularności?
  • Nie spodziewałem się, że tak się stanie. To było coś, co wydarzyło się z biegiem czasu, bo kiedy był w magazynach, to był, wiesz, redaktorzy nie chcieli umieszczać go z przodu, bo jest swego rodzaju cieniem, więc zawsze był z tyłu. Przez jakiś czas było to trochę mało ważne, dopóki ludzie nie znaleźli go w Internecie i zaczęli tworzyć wokół niego memy.
  • Czy uważasz, że memy zniekształcają przesłanie, które próbowałeś przekazać w „METAMORFEZIE”?
  • Memy są w porządku. Nie myślę o przekazywaniu wiadomości, kiedy tworzę historię. Przede wszystkim chciałem, żeby czytanie było zabawne.
  • Zawsze ciekawiło mnie, dlaczego „METAMORFOZA” była tak wielkim memem na Zachodzie. Jaka jest japońska strona rzeczy? Jak japońska publiczność zareagowała na twoją pracę?
  • Myślę, że japońska publiczność uważa moją pracę za trochę dziwną. Ponieważ moja praca różni się trochę od głównego nurtu h_ntai, ponieważ skupia się bardziej na historii. Więc wiesz, ale staram się tam też uprawiać dużo seksu, żeby to zadziałało. Uważam jednak, że na rynku japońskim moja bestsellerowa książka jest nadal moją pierwszą. Cóż, to także dlatego, że istnieje od dłuższego czasu.
  • Jak zrównoważyć ilość historii z ilością seksu, jaki uprawiasz w sztuce?
  • W rzeczywistości, jeśli masz h_ntai, jest część historii na pierwszych 5 stronach, a następnie jak na następnych 20 stron o seksie. Więc czytelnicy mogą pominąć tę część historii, wiesz. (…) Myślę, że h_ntai jest bardziej seksowna, jeśli jest historia. Więc seks powinien być integralną częścią historii.
  • Czy możesz wyjaśnić, w jaki sposób doujini unikają praw autorskich w Japonii?
  • Zasadniczo istnieje kodeks honorowy. Jeśli pierwotny właściciel praw autorskich mówi „bez doujins”, nie powinieneś robić sobie pobłażania. Ale jeśli nic nie mówią, możesz iść. (…) Ostatnio był przypadek „Uma Musume” i powiedzieli „żadnych doujinów”, więc ludzie tak naprawdę tego nie robią.
  • A co z tymi nieznośnymi czarnymi liniami?
  • To skomplikowany taniec z wydawcami, bo autor podchodzi do wydawcy i mówi mu „to zbyt duża oferta”. (…) Wydawcy próbują przesuwać granice, ale zawsze jest odpowiedź. Na przykład, kiedy odbywały się igrzyska olimpijskie w Tokio, proces przygotowań wzmógł nadzór.
  • Jeśli chodzi o cenzurę, czy jest jakaś zasada ustalona na piśmie?
  • Myślę, że to zależy od tego, o czym mówisz. Ponieważ zwykle, gdy ktoś publikuje książkę na Comikecie, osoby prowadzące konferencję przychodzą rano, sprawdzają książkę i upewniają się, że wszystko jest ocenzurowane zgodnie z aktualnymi standardami branży h_ntai. Jak dotąd rzeczy powinny mieć sporo czarnych skrzynek.
  • Dziesięć lat temu mówiono: „Powinieneś mieć penisa na czubku penisa”, „Powinieneś mieć penisa na mosznie” (śmiech) i „Powinieneś mieć sztabkę gdzieś na torsie ”. Osobiście staram się przesuwać granice, cokolwiek sprawia, że ​​czuję się niekomfortowo, czasami staram się to wkopać. Tak jak wiesz, czuję się sobą.

Podsumowanie metamorfozy

W szkole średniej Saki Yoshida był wyrzutkiem. Obawiając się ostracyzmu z powodu swojej introwertycznej osobowości, odizolowała się od swoich kolegów z klasy. Żałując tego stylu życia, Saki postanawia zmienić się w liceum.

Inicjatywa Saki, która jest teraz pięknie ubrana i robi makijaż, szybko się opłaca i zdobywa wielu nowych przyjaciół już pierwszego dnia w szkole. Ale nie tylko jej koledzy z klasy są pod wrażeniem nowego wyglądu Saki: młody mężczyzna imieniem Hayato wpada później i przekonuje ją, by przyłączyła się do niego w karaoke. Wykorzystując utratę przytomności Saki, Hayato odurzył ją i znęcał się nad nią, obiecując, że „pobawi się” z nią ponownie, kiedy odejdzie. Zszokowana, ale ciekawa spotkania seksualnego, Saki postanawia angażować się w więcej tych „interakcji społecznych”, nie wiedząc, co tak naprawdę pociąga za sobą jej przemiana.

Linia: youtube

READ  Featherweight śpiewa bez automatycznego tonu i rozszerza się wykładniczo do swojego prawdziwego głosu