28 marca, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Produkcja animacji „średniej jakości” w Japonii staje się coraz trudniejsza – Kudasai

Produkcja animacji „średniej jakości” w Japonii staje się coraz trudniejsza – Kudasai

5 lipca 2022 rozpoczął się nadawanie trzeciego sezonu anime. Jashin Chan Dropkick (Dropkick na mojego diabła!!). Na podstawie popularnej mangi w odcinkach w Komiczny meteor za pomocą Yukio Od 2012 roku to komediowe anime pokazuje niebezpieczne i zabawne współistnienie Jashin-chan, demona ze świata demonów, i Yurina Hanazono, studenta college’u, który ją wezwał.

Pierwszy sezon telewizyjnej kreskówki wyemitowano w 2018 roku, a drugi sezon wyemitowano w 2020 roku. Oprócz zebrania ponad 67 milionów jenów w ramach crowdfundingu w trzecim sezonie, firma nadal stała się punktem odniesienia w branży animacji, podejmując te bezprecedensowe inicjatywy.

Wreszcie trzeci sezon, zatytułowany Jashin Chan Dropkick X Jego wydanie i dystrybucja rozpoczęły się w lipcu. Aby to uczcić, japoński portal Akiba Soken Udzielił wywiadu producentowi wykonawczemu serialu, Kouichirou Natsumei producent reklamy, Kazuki Yanas. Jedno z głównych pytań dotyczyło produkcji tego typu „Średnie projektyA jeśli są plany na czwarty sezon, Yanas wyjaśnił:

  • Mówiąc o tym, myślę, że warto ponownie podkreślić, jak wąska jest obecna sytuacja w przypadku animacji niższej klasy średniej. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje sześć rzeczy, które powodują trudności:
    • 1. Opakowania fizyczne nie są na sprzedaż.
    • dwa. Liczba sponsorów maleje.
    • 3. Ludzie nie biorą udziału w wydarzeniach twarzą w twarz z powodu COVID-19.
    • cztery. Dystrybucja opóźniona z powodu ścisłej kontroli w Chinach.
    • 5. Jen dużo traci w stosunku do innych walut, więc nie opłaca się produkować poza Japonią.
    • 6. Koszty produkcji gwałtownie rosną.
  • Jeśli chodzi o pierwszą, są dwie wady: po pierwsze, klienci jej nie kupują lub uważają, że nie ma takiej potrzeby. Drugim jest to, że nie są dostępne w wypożyczalniach. Do tej pory wypożyczalnie kupowały hurtowo dziesiątki tysięcy płyt (Blu-ray i DVD). To zniknęło.
  • Dla tych ostatnich maszyny pachinko były jedną z głównych filii, ale ostatnio trudno im było je kupić. Również firmy produkujące gry na smartfony przestały nas sponsorować i zaczęły produkować własne animacje.
  • Wiesz o trzecim. Po czwarte, nie wiem, co stanie się z Jashin-chan Dropkick, ale prawda jest taka, że ​​obecnie z około 70 animacji wyprodukowanych w każdym sezonie tylko dziesięć lub więcej przechodzi proces selekcji w Chinach. Więc nie możemy już zarabiać na dystrybucji do Chin. Piąty punkt nie wykazuje żadnych oznak poprawy.

Jeśli chodzi o szósty punkt, skomentował, że jest on wynikiem tego, że techniki animacji znacznie się poprawiły w ostatnich latach:

  • Tak to jest. To samo w sobie jest dobre. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​koszty produkcji wzrosły o 30% w ciągu dwóch lat.

Jednak wzrost kosztów produkcji nie oznacza wzrostu zysków, jak dodał:

  • Tak, chodzi o sprzedaż i dystrybucję paczek fizycznych w Chinach, są to główne cele. Jak już zauważyłeś, W japońskiej animacji istnieje obecnie ogromna przepaść między produktami wysokiej jakości a tymi, które nimi nie są. Naprawdę trudno jest stworzyć przeciętną animację „nie wysokiej jakości”. Całkowita liczba produkcji zdecydowanie się zmniejszy. W szczytowym momencie w sezonie pojawiało się średnio 70 animacji, ale w przyszłości będzie to około 40.

Linia: Akiba Soken

READ  Wirusowe wideo | Przeprowadził wywiady z Googlersami, aby dowiedzieć się, co badali, a odpowiedzi były zaskakujące | Szeroko

Prawa autorskie © Kakaku.com, Inc. wszystkie prawa są zachowane.