Pomimo faktu, że Pinokio miał różne adaptacje filmowe, Guillermo del Toro przedstawił znacznie głębszą i bardziej przejmującą historię w oszałamiającej formie poklatkowej, która znacznie przewyższa inne produkcje tego gatunku.
Guillermo del Toro i Tim Burton byli w centrum rozmowy na temat ich najnowszej produkcji, Pinokio s Merlinie odpowiednio, który stał się hitem na Netflix. Jeśli jest coś, co wyróżnia obu reżyserów, to ich zamiłowanie do dziwactwa i złośliwości, a także zamiłowanie do horrorów. W swojej obszernej kinematografii wprowadzili dziwne stworzenia, które pomimo tego, jak bardzo są przerażające, pokazują emocjonalną stronę, która potrafi poruszyć publiczność, i widzieliśmy to w Lw postaci wody Dla reżysera z Guadalajary czy in Nożyczki młodzieżowe Od menedżera z Kalifornii.
W przeciwieństwie do kierownika chrząszczktóry ma większe doświadczenie w reżyserowaniu filmów Zatrzymaj ruchDel Toro ostatnio w tym gatunku, będąc Pinokio Jego pierwsza animacja. Jednak Meksykanin miał już pewne doświadczenie związane z animacją, gdyż był producentem wykonawczym Animacja Hellboy: Miecz burzi wędkarze s Księga życiaby wymienić tylko kilku, już jako młody człowiek nakręcił dość prymitywny film krótkometrażowy. Niewątpliwie takie podejście dało mu więcej narzędzi do wyreżyserowania własnego filmu fabularnego, ale niewielu spodziewało się, że zrobi to tak genialnie, znacznie przewyższając Burtona.
Produkcje poklatkowe są zwykle bardzo długie i żmudne, ponieważ wszystko, co wiąże się z techniką, od stworzenia lalek po ich wykonanie, wymaga użycia specjalnych studiów. Od najmłodszych lat Burton debiutował w tym gatunku własnym filmem krótkometrażowym Wincenty, dubbingowany przez Vincenta Price’a, jest swoistym hołdem złożonym aktorowi horroru. Po latach postanowił połączyć twórczość z odpowiedzialnym za reżyserię Henri Selleck Dziwny świat Jackaktórej ukończenie zajęło trzy lata. Dzięki temu filmowi obaj reżyserzy stali się najwyższymi przedstawicielami tej techniki.
Ze względu na niewielką wówczas innowacyjność technologiczną zespół produkcyjny musiał mieć kilka prototypów głów postaci o różnych wyrazach twarzy. zmęczony trudem, Selick i Burton postanowili zwrócić się do silikonowych lalek i animacji 3D w swoich kolejnych projektach, a to sprawa reżysera Kręgosłup szatana odmówić użycia, Ponieważ odtwarzanie emocji w postaciach jest sprzeczne ze sztuczną inteligencją.
Meksykańska rzemieślniczka ukoronowała go na Burtonie
Podczas gdy filmowcy zwrócili się ku technologii, aby uzyskać kreatywność Koralina i sekretne drzwiObok zwłoki panny młodej i Frankenweenie, dwa ostatnie przez reżysera Jeździec bez głowyi Del Toro zdecydował się na wykorzystanie mechanicznych lalek, co pozwoliło mu na modyfikację mimiki swoich bohaterów. Ponadto istniały wersje we wszystkich rozmiarach. Figurki są zmontowane z pianki, silikonu i żywicy, a figurka Pinokia jest w całości wydrukowana w 3D. Ręczny proces spowodował, że film trafił na duży ekran prawie 15 lat. Georgina Haynes, która również pracowała z Burtonem, wyjaśniła, że ta technika bardzo różni ją od wszystkich jej poprzedniczek.
Poza tym trzeba pamiętać, że większość filmów tego gatunku trwa zwykle około półtorej godziny, podczas gdy film reżyserski Labirynt Fauna Jest to jeden z najdłuższych, trwa prawie dwie godziny, co oznacza więcej czasu na zdjęcia i edycję, a także większy budżet. W rzeczywistości możesz zobaczyć część procesu w Galerii Cineteca. Oczywiście reżyser nie zaprzecza użyciu niektórych efektów cyfrowych, jednak większość scen została nakręcona ręcznie Wielu meksykańskich projektantów.
Należy zauważyć, że pomimo tego, że historia Carlo Collodiego została dwukrotnie zaadaptowana przez Disneya, Guillermo del Toro stworzył całkowicie innowacyjną wersję, z tak głębokimi rysami jak śmierćktóre są kolejno mieszane Konotacje polityczne, takie jak faszyzmi Coś, czego Tim Burton nigdy nie osiągnął jako reżyser Akcja na żywo lub wydarzenie bezpośrednie Od Dumboktóra nie wprowadziła nic nowego do historii. W ten sposób to nie technika jest jedyną imponującą rzeczą w filmie, ale zręczność, z jaką del Toro udaje się przedstawić jedyną w swoim rodzaju historię, koronując się na nowego króla animacji poklatkowej, ponieważ w krótki żaden film nie może się z nim równać. obecnie równe.
Po tej kasecie Tim Burton, Henry Selleck i Wes Anderson Będzie musiał stawić czoła wielu wyzwaniom, aby zaskoczyć publiczność, jeśli zechce nakręcić film zatrzymać ruch, Ponieważ rzemieślniczy styl Meksyku z Guadalajary opuścił standardy są bardzo wysokie. Tylko w tym roku film Selicka, Wendella Wilde’a, przeszedł niezauważony, mimo że był współtworzony z Jordanem Peele, jednym z najistotniejszych reżyserów gatunku horroru ostatnich lat. Z tego okazuje się, że film fabularny reżysera Piekło Będzie to jedno z najważniejszych odniesień w tym gatunku i jeden z kandydatów do przyszłorocznego Oscara za animację.
„Amatorski twórca mediów społecznościowych. Popkultura, wielbiciel. Rozrabiaka. Internetowy ewangelista. Typowy bekonowy ninja. Komunikator. Miłośnik zombie.”
More Stories
Nominowani z La Casa de los Famosos DZIŚ 28 sierpnia NA ŻYWO; Możesz więc głosować i zapisywać swoich faworytów – Fox Sports
Kolumbijska aktorka cierpi na paraliż twarzy i opowiada, jak przeżyła szok zdrowotny: „Mocno stanęłam po stronie Boga” – Wiadomości z serialu
Gala Montes ujawnia „romans” z byłym zawodnikiem Tigres i Puebla; Kto to jest? -Lis sportowy