28 stycznia, 2022

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Około 14 000 firm zajmujących się grami wideo przestało działać w Chinach na mocy nowych przepisów – Kudasai

Zamrożenie licencji na gry wideo w Chinach trwa do 2022 r., co niweczy nadzieję, że proces ten zostanie wznowiony pod koniec 2021 r., co skłoni wiele małych firm związanych z grami do zamknięcia działalności i skłoni większy sektor wydawniczy do poszukiwania ekspansji za granicą. ten Krajowa Administracja Prasy i Publikacji (NPPA), która jest odpowiedzialna za licencjonowanie gier wideo w Chinach, od końca lipca nie opublikowała listy zatwierdzonych nowych tytułów. Oznacza to najdłuższe zawieszenie nowych licencji na gry w kraju od dziewięciomiesięcznej przerwy w 2018 r., która nastąpiła po zmianie przepisów.

W rezultacie w ostatnich miesiącach z rynku wypadły tysiące studiów gier wideo i małych firm (w tym zajmujących się marketingiem, reklamą i wydawnictwami). Około 14 000 z tych firm zostało zamkniętych od lipca, jak wynika z raportu w gazecie państwowej Securities Daily, powołującego się na dane firmy ewidencyjnej Tianyancha. Liczba ta oznacza znaczne przyspieszenie w porównaniu do 18 000 firm zajmujących się grami wideo, które zamknęły się w 2020 roku.

Większe firmy, takie jak ByteDance, który jest właścicielem TikTok, gigant wyszukiwarek internetowych Baidu i Tanwan Games, ograniczyły straty, zwalniając w swojej działalności wielu pracowników związanych z sektorem gier wideo. Tymczasem liderzy branży, Tencent Holdings i NetEase kierują więcej środków na rynki zagraniczne. TencentSiedziba główna znajduje się w Shenzhen, która prowadzi największą na świecie firmę zajmującą się grami wideo pod względem przychodów i wszechobecną superaplikację WeChat, Plany otwarcia nowego studia tworzenia gier w Singapurze w ramach swojej spółki zależnej TiMi Studio Group. TiMi jest twórcą dwóch największych gier mobilnych Tencent, honor królów s Call of Duty: Mobile.

Nowe studio w Singapurze będzie czwartym centrum rozwoju offshore TiMi, po tych w Los Angeles, Seattle i Montrealu. Przed tym przeprowadzką pracownicy Tencent w mieście pracowali tylko nad istniejącymi grami wideo. Niedawne zamknięcia i zwolnienia firm wskazują na rosnącą niepewność regulacyjną w Chinach, największym i najbardziej lukratywnym rynku gier wideo na świecie. Utrudniło to firmom inwestowanie i rozwijanie nowych projektów gier wideo na rynku krajowym.

READ  Elon Musk wykorzystuje swoją popularność w Internecie do lobbowania w FAA. poszło źle

NPPA nie przedstawiła oficjalnego wyjaśnienia ostatniego komentarza ani żadnych wskazówek, kiedy zostanie wznowiony proces zatwierdzania nowych gier wideo. Od maja 2019 r. NPPA zazwyczaj ogłasza nowe licencjonowane gry w środku lub pod koniec każdego miesiąca. Zwykle co miesiąc zatwierdzanych jest od 80 do 100 gier. Nowe zamrożenie licencji nastąpiło kilka miesięcy po tym, jak prezydent Xi Jinping poruszył kwestię uzależnienia od gier wśród młodzieży tego kraju podczas Chińskiej Ludowej Konferencji Konsultacyjnej Politycznej, drugiej połowy dorocznych „dwóch sesji” w Chinach w marcu. W sierpniu ogłoszono inny ważny środek, ograniczenie gry dla nieletnich do trzech godzin tygodniowo.

fontanna: Poranna gazeta południowochińska

Copyright © 2022 South China Morning Post Publishers Ltd. wszystkie prawa są zachowane.