Powiązane wiadomości
சி து Anna Karasińska (Łódź, 1978) Miał drobną sprzeczkę z jednym z recepcjonistek Lure’a o jego pierwotny ekstremizm. Pracownik teatru w Barcelonie odmówił mu klucza do sali prób, ponieważ jego przedstawienie wciąż było trochę zielone, a nie tytuł. — Coś musi być nie tak — powiedział posterunek. To wciąż nieistotna historia, ale pokazuje, że ten polski reżyser, związany z warszawskim Novi Dieterem i jako rosnąca postać na scenie Starego Kontynentu, przełamuje tę oś.
Plan, który miał pod ręką, został w końcu ochrzczony. Będzie wezwany Międzynarodowy Co więcej, szuka emocjonalnego wpływu, zamiast opowiadać niemal nienawistną historię wśród współczesnych twórców awangardowych. Bez tematu ani historii. „Staram się zerwać z tradycyjnym projektem publiczność-praca-aktor, aby można było nawiązać prawdziwy kontakt z publicznością” – wyjaśnia L Culture. „W tej pracy użyłem tego, co nazwałem„ wersją poetycką ”. Nie ma tu logicznej struktury, jak w moich poprzednich częściach, ale raczej przepływ okoliczności, który być może przybliża międzynarodówkę do tego, czym jest sztuka.
Młodzi aktorzy (nie aktorzy) wyłonieni podczas otwartej selekcji na Wasze polecenie. Pracuje z nimi powoli, czerpiąc inspirację z lokalnej rzeczywistości, „w głębszy sposób, niż widzimy w wiadomościach”. Karazińska, który studiował filozofię na Uniwersytecie Lotza, używał go przez całą swoją teatralną karierę osiem lat temu. płacz Eveliny Zainteresował się krytykami i programistami międzynarodowymi. „Moje studia usprawniły moje pisanie. Bardzo interesuję się nauką. Właściwie myślę, że mój teatr może być postrzegany jako mieszanka nauki i ontologii.
Od muzeum do biurek
Karasińskiej, który jest wyświetlany Międzynarodowy 25-go nie weszła w świat sceny, popychana przez wyraźną karierę w wyglądzie. Jego siedliskiem są bowiem sztuki piękne, kino i wspomniana filozofia. „Teatr nie był wtedy w moim interesie. Zaczął przykuwać moją uwagę występami w muzeach – wspominał. Chrześcijańskie szkło powiększające Mówią mu mniej. „Uważam to za żałosne, bardzo proste. Jednak cenię to, bo dla wielu ludzi jest źródłem światła teatralnego”.
Jersey Krotovsky i Dadius Condor, dwaj główni twórcy polskich tablic, z którymi często się spotyka w filmach. Przed skokiem do teatru. „Są atrakcyjni, ale jeśli jestem kontynuatorem ich tradycji, to nie jest to moja świadoma kwalifikacja” – mówi. Zapytany o stan teatru w jego kraju, rządzonym przez radykalną partię konserwatywną, był trochę zmęczony. „Napięcia ze skrajną prawicą są również wysokie w Europie Zachodniej. Niektóre teatry w Polsce z pewnością zostały zdyskredytowane i zniszczone. Walki słabną. Są jednak twórcy, którzy udowadniają, że ta sytuacja jest bardzo pomyślna..
Śledź swoje ulubione tematy
„Praktyk popkultury. Wielokrotnie nagradzany miłośnik telewizji. Twórca. Oddany geek kulinarny. Miłośnik Twittera. Miłośnik piwa”.
More Stories
Polska gospodarka osiągnęła najwyższy wzrost od dwóch lat na poziomie 3,2%
Finał w Polsce dla Oscara Husillos
Polska wstrzymuje wsparcie militarne dla Ukrainy