19 kwietnia, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

MAPPA wyjaśniła, w jaki sposób uzyskali licencję na produkcję Chainsaw Man – Kudasai

MAPPA wyjaśniła, w jaki sposób uzyskali licencję na produkcję Chainsaw Man – Kudasai

Kilka dni po zakończeniu wydarzenia Pokaz anime 2022przybył cały obraz, który został wyprodukowany przez zespół produkcyjny człowiek piły łańcuchowej kierowany przez Manabu Otsuka (prezes MAPPA), Hiroshi Seko (scenarzysta) i Makoto Kimura (CEO), który skomentował poprawkę. Kolejny wywiad przeprowadziły media ANNktóry jest napisany poniżej:

  • Makoto Kimura, skoro nadzorujesz rozwój nowych firm/sprzedaż projektów, w jaki sposób koordynowałeś z Shueishą uzyskanie praw do adaptacji Chainsaw Man? Czy byli inni konkurenci?
    • Kimura: Jak wspomniano w panelu, my w MAPPA przygotowaliśmy propozycję, która stwierdza, że ​​jesteśmy bardzo zainteresowani adaptacją serii manga. Rozmawiamy o stronie wizualnej, kreatywnej i finansowej. Zasugerowaliśmy, że nie będziemy mieli prowizji, a robienie tego będzie w 100% MABA. Więc udało nam się uzyskać oryginalną licencję na prowadzenie działalności. To pierwszy raz, kiedy coś takiego zdarzyło się firmie MAPPA. Oczywiście, były inne firmy, które również chciały to dostosować, ale nasza sugestia była tą, która poszła dalej.
  • Ryuu Nakayama zadebiutuje jako reżyser filmem Chainsaw Man. Dlaczego wybrałeś go jako reżysera projektu?
    • Otsuka: Kiedy tworzyliśmy zespół, chcieliśmy mieć pewność, że jest on zgodny z wiekiem oryginalnego autora, Tatsuki Fujimoto. Większość członków zespołu pochodzi z młodszego pokolenia, z wyjątkiem naszej trójki [Otsuka, Seko y Kimura]. To było ważne, ponieważ chcieliśmy, aby młodsze pokolenie również pasowało do historii. Na przykład, jeśli chodzi o umiejętności reżysera Nakayamy, który wyreżyserował dziewiętnasty odcinek Jujutsu Kaisen. Mogę powiedzieć, że fani naprawdę kochali i cieszyli się jego pracą w animacji.
    • Jego zdolności są szanowane i mile widziane, i wiem, że to była dla niego naprawdę dobra rola. Jednak tylko obecność facetów może być trochę frustrująca, ponieważ robi to po raz pierwszy. Jeśli chodzi o scenarzystę, pan Seko przejął tę rolę jako ktoś, z kim pracowaliśmy w przeszłości i czuliśmy się bardzo pewni jego zdolności do przyjęcia tej roli.
  • Skoro MAPPA trafia do dyrektorów i młodszego personelu, jak pan Seko współpracuje z reżyserem Nakayamą?
    • suchy: Nie ma zdecydowanej różnicy w stosunku do tego, co normalnie robię w innych produkcjach. Reżyser składa prośbę i prosi o konkretny scenariusz, potem ja piszę scenariusz i przedstawiam go zespołowi. Praca jest taka sama, jeśli chodzi o współpracę, jednak jestem w wyższej grupie wiekowej niż reżyser Nakayama.
  • Jak w przypadku Denjiego i Makimy zrównoważyłeś ich interakcje z ich złożonymi relacjami?
    • suchy: Dialogi to te z oryginalnej serii, więc nie ma edycji. Ale jeśli chodzi o skupienie, upewniliśmy się, że linie Makimy są bardziej pochlebne w stosunku do Denjiego. Oczywiście nie chodzi tylko o jego dialogi. Musimy także być świadomi ich mowy ciała i tego, jak się zachowują.
  • Skoro MAPPA wciąż pracuje nad projektami takimi jak Chainsaw Man, jak możesz zrównoważyć zasoby MAPPA, aby kontynuować publikowanie wysokiej jakości animacji? Zwłaszcza panie Otsuka, ponieważ bierzesz udział w serii, która również jest w fazie rozwoju.
    • Otsuka: Dobrze sobie z tym radzę. Serial taki jak Chainsaw Man jest uwielbiany nie tylko przez fanów, ale także przez samych twórców. Zawsze myślę o tym, jak firma zapewni środowisko, w którym ci twórcy, którzy również kochają te tytuły, będą mogli włożyć w to swoje serce i duszę.
  • MAPPA stale pojawia się na Anime Expo i łączy się z międzynarodowymi fanami. Co MAPPA chce osiągnąć dzięki takim wydarzeniom jak Anime Expo?
    • Otsuka: Bardzo ważne jest, aby móc osobiście doświadczyć reakcji i głosów fanów podczas tych wydarzeń, a następnie przekazać je zespołowi w Japonii. Dzielimy się tym, co widzieliśmy, jak robią fani i jak wchodzą w interakcję z naszymi nagłówkami i reklamami.
    • Kimura: Ciekawie jest zobaczyć, jak fani na całym świecie bawią się i oglądają kreskówkę. Ważne jest również, aby wiedzieć, jakie produkty i towary są dostępne dla odbiorców za granicą, a także odnieść się do nich.

Linia: ANN

READ  MasterChef Celebrity: To właśnie produkcja chciała ukryć, ale w sieci zauważają anomalię w nagraniu

© 藤 (著) / Shueisha