2 grudnia, 2021

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Koniec z wstecznie kompatybilnymi tytułami na konsolę Xbox 360 lub oryginalną konsolą Xbox

Wczoraj mieliśmy bardzo ekscytujące wydarzenie z okazji 20-lecia Xboxa. W ciągu zaledwie 30 minut transmisji Microsoft był w stanie doskonale przekazać swoim fanom wszystkie wrażenia osiągnięte przez te lata, jednocześnie (przy całkowitym braku osobowości Dona Matrika) marka szła kurs z powagi, ale także z bliskości do użytkownika. Dlatego też czas o tym porozmawiać Kompatybilny wstecz.

Jedną z najsłynniejszych wiadomości ery Xbox One było nadejście wstecznej kompatybilności z Xbox 360, gdzie co tydzień z radością otrzymywaliśmy fale tytułów, które pracowały nad nową generacją tamtych czasów. Ale wraz z pojawieniem się Xbox Series X | S ta kadencja całkowicie się zatrzymała, ponieważ nadszedł czas, aby działać tak, aby wszystkie tytuły na Xbox One były bezpośrednio kompatybilne wstecz w nowej generacji. Była jednak obietnica od Jasona Ronalda odpowiedzialnego za nową maszynę: „Wrócimy do tej pracy później”.

Post retrokompatybilne

Otrzymuję niespodziankę 76 nowych tytułów kompatybilnych wstecz Pochodzący z Xbox 360 i oryginalnego Xboxa były kapitalizowane, ale jeden ważny szczegół również nie został zauważony: ten zestaw byłby ostatnim, jaki otrzymamy. Mówiąc najprościej, nie będzie już żadnych dodatków do listy tytułów kompatybilnych wstecz, które są teraz zamknięte. Zostało to wspomniane we wcześniejszym artykule Przewód XboxPeggy Lo, odpowiedzialna za wsteczną kompatybilność na Xbox:

Ponieważ nadal koncentrujemy się na utrzymaniu i ulepszaniu technicznej strony gier, osiągnęliśmy limit możliwości wprowadzania nowych gier do poprzedniego katalogu z powodu problemów licencyjnych, prawnych i technicznych.

Uzasadnienie jest bardzo jasne, nadal szukali więcej możliwości, ale istnieje kilka warunków, które uniemożliwiają pracę nad starszymi tytułami i sprawiają, że są one wstecznie kompatybilne. Zostawiliśmy więc tę ostatnią część, która jest ogromna, az drugiej strony podekscytowana tym, że FPS Boost może być również zastosowany w tytułach na Xbox 360, otwierając kolejny zestaw możliwości, aby cieszyć się nią ponownie.