24 listopada, 2024

OCHRONA24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i reportaże specjalne ochrony. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Imponująca sukienka Miley Cyrus na rozdaniu nagród Grammy: jak John Galliano zainspirował się do jej stworzenia |  Moda |  Moda S

Imponująca sukienka Miley Cyrus na rozdaniu nagród Grammy: jak John Galliano zainspirował się do jej stworzenia | Moda | Moda S

Powszechnym i wysoko cenionym efektem odwrotnym jest wybór projektu klasyczny Stanąć na jakimkolwiek czerwonym dywanie. Jedną z najnowszych była sukienka Pierre'a Balmaina, którą Elle Fanning miała na sobie na gali Złotych Globów na początku stycznia. Natomiast Zendaya jest prawdziwym autorytetem, jeśli chodzi o przynoszenie sukienek ze wszystkich epok i marek na premiery i ceremonie wręczania nagród. Na pierwszy rzut oka właśnie to może przyjść na myśl z jednego z projektów, które Miley Cyrus miała na sobie na rozdaniu nagród Grammy. A konkretnie z sukienką, którą pokazała na czerwonym dywanie: siatkową sukienką, która dokładniej zakrywa najbardziej wrażliwe części jej anatomii. W rzeczywistości był to projekt stworzony przy użyciu 14 000 agrafek (co zajęło 675 godzin) stworzony specjalnie dla piosenkarki przez Maison Margiela, z którego najwyraźniej czerpał inspirację sam dyrektor kreatywny John Galliano, ponieważ strój jest praktycznie identyczny z tym, który miała na sobie . Milla Jovovich miała ją na sobie w 1997 roku. Miało to miejsce w tym samym roku podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie modelka i aktorka wybrały przezroczystą sukienkę Galliano marki Dior ze strategicznym haftem. Miał go na sobie podczas prezentacji filmu Luca Bessona Piąty element, Gdzie zagrała u boku Bruce'a Willisa.

Milla Jovovich w kreacji Johna Galliano, którą założyła na Festiwal Filmowy w Cannes w 1997 r., gdzie była obecna wraz z reżyserem Lucem Bessonem. Pokazywali film „Piąty element”.Naukowy album fotograficzny

Chodzi o deja vu To więcej niż uzasadnione, nie tylko ze względu na podobieństwo obu projektów, ale także dlatego, że Miley Cyrus była jedną z osób odpowiedzialnych za przywrócenie nazwiska Galliano do współczesności poprzez noszenie wielu jego projektów. klasyczny. Zrobiła to szczególnie w 2022 roku, kiedy artystka kilkakrotnie pojawiła się w brytyjskich sukienkach z czasów, gdy pracowała dla Diora. Iść na musical Chicago, Z Pamelą Anderson w obsadzie, A.J Sukienka łatwa w noszeniu I print w panterkę z kolekcji, którą Galliano zrobił dla Diora jesienią 2000 roku. Kilka godzin później wybrał kolejny, o małych wymiarach i w kolorze czarnym, do którego zdjęcie na swoim profilu na Instagramie dołączył zdanie: „Sfotografuj mnie wkrótce. ubrany w Galliano.

READ  Aquaman 2 usuwa wszystkie sceny Amber Heard
4 lutego Miley Cyrus pojawiła się na czerwonym dywanie podczas ceremonii rozdania nagród Grammy, która odbyła się w Los Angeles.
4 lutego Miley Cyrus pojawiła się na czerwonym dywanie podczas ceremonii rozdania nagród Grammy, która odbyła się w Los Angeles.Axel/Power Griffin (Magia filmu)

Może Miley Cyrus też taka była Artystą najbardziej zdeterminowanym do powrotu jest John Galliano W ciągu ostatnich dwóch lat. Oprócz noszenia projektów ze swojej złotej ery, w sierpniu 2023 roku zleciła Galliano – już odpowiedzialnemu za Margielę – zaprojektowanie Patrzeć To by wyjaśniało jego wydanie licencjat Kiedyś był młodym człowiekiem. W przypadku tego projektu – kombinezonu z pewnymi odniesieniami do estetyki pirackiej – Galliano zdawał się inspirować innym projektem ze swojej kolekcji Co-Ed 2023 dla Maison Margiela, w którym przekształcił sukienkę w różnych odcieniach niebieskiego tiulu w sukienkę. Noś go.

Ale Cyrus nie był jedynym, który przyczynił się do przywrócenia modowego nazwiska Galliano. Znane kobiety w branży próbowały tego już wcześniej. W 2011 roku włoski redaktor magazyn o modzie, Franca Sozzanibronił brytyjski projektant V Codzienny potwór Chociaż mogło być na to za wcześnie: „Słuchaj, rozumiem punkt widzenia ludzi. Rozumiem, że nie mogli mu po prostu powiedzieć: «Zły chłopiec!» Wybaczamy ci, wróć! Ale to prawdziwa wstyd. I nigdy nie wierzyłem, że w to uwierzył. Naprawdę to powiedział. Myślę, że był pijany i sam w barze. Kiedy ludzie wariują, to szaleją. To bardzo ludzka rzecz. „To nie jest sprawa polityczna ani religijna, on nikogo nie zabił!” Te słowa padły w 2011 roku, kiedy do upadku Johna Galliano doszło w wyniku incydentu w barze, w którym oskarżano go o antysemityzm, a po uznaniu go winnym przez francuskie sądy całkowicie zniknął z życia publicznego publiczne oko.

W 2014 roku znów było o niej głośno: jej powrót do mody stał się faktem po podpisaniu kontraktu z Margielą. Jednak musiało upłynąć kolejne 10 lat, zanim jego powrót został jednomyślnie przyjęty. Najnowszy pokaz Maison Margiela Artisanal, który odbył się 26 stycznia w Paryżu, raz na zawsze odrodził się z popiołów. Jego występ przypominał pokazy Diora z lat 90., te, gdzie z Galliano wszystko było możliwe. Dzięki nieograniczonemu występowi na scenie, makijażowi porcelanowej lalki nadzorowanej przez jego partnera w przygodzie, Patowi McGrathowi, 30-minutowemu filmowi krótkometrażowemu w reżyserii Baza Luhrmanna i niezliczonej liczbie celebrytów, wielki powrót Brytyjczyka do mody stał się wreszcie rzeczywistością. Sukces jest już dawno oczekiwany, ale być może w samą porę. Nie tylko dlatego, że od tamtego wydarzenia w Paryżu minęło już wystarczająco dużo czasu, ale także dlatego, że moda chce także przedstawić pewien aspekt tej sceny jako odpowiednik głównego nurtu, stonowanego i cichego luksusu, czegoś – nadmiaru – w czym Galliano zawsze był absolutnym punktem odniesienia. Dotyczy to również wszystkich trendów z początku XXI wieku, które dziś powracają, bo kto inny John Galliano szukałby idealnej inspiracji?

READ  Kushida opuszcza WWE | zapasy solo